mandag den 4. januar 2016

Kelimsag i Sallys

 
 
Mit arbejdsår, starter med en Kelimsag i 1. nummer af Sallys 2016.
Jeg har designet en strikket cardigan, et tæppe, en taske som efterfølgende er valket i vaskemaskinen og en aflang pude i tunesisk hækling.
Tæppe er i Naturuld fra Hjertegarn
Puden, og tæppet i Peruvian Highland fra Filcolana
og Alpaka garn fra Sandnes til Cardiganen.
Jeg har tegnet 2 diagrammer til de 4 designs, og hvis du kigger godt efter kan du se at diagrammet til tæppet og puden er det samme, og diagrammet til tasken og cardiganen er det samme.
Og så alligevel så forskelligt i udtrykket :-)
 










6 kommentarer:

  1. De er altså rigtig flotte, de kelim ting. Må da vist lige have købt Sallys ..

    SvarSlet
  2. Jeg har allerede købt bladet, mon ikke både taske og cardigan kommer på pindene her i huset - jeg tror det

    SvarSlet
  3. Lækre sager!!!!!
    Specielt er jeg vild med tæppet. Det er da super flot!

    SvarSlet