lørdag den 14. juni 2014

Boligdrømme


Jeg har masser af boligdrømme og ønsker for hvad der kunne ændres i vores hjem her og der,
males hist og pist, snedkereres, købes, ombetrækkes m.m.
Men herhjemme er vi 2 om at bestemme, og alt tager sin tid...
Så derfor æælsker jeg mit board på Pinterest hvor jeg samler billeder med
skønne, smukke, sjove, meget gerne sjove, anderledes, farverige 
boligindretninger fra hele verden.
Så kan jeg lige ligge lidt og drømme mig væk og glæde mig over alle de skønne ideer folk har til indretning, I love it :-)



3 kommentarer:

  1. ja det er let at drømme. Lækre billeder!!

    SvarSlet
  2. Det kender jeg godt.
    Herhjemme er vi også to om at bestemme :-)
    Kh Christina

    SvarSlet
  3. Dejlige billeder, hjemme hos os er det heldigvis mest mig der bestemmer indretningen ;)

    SvarSlet