fredag den 28. februar 2014

Bløde, dusch....


.... pasteller er netop ankommet
til "kontoret" fra Garngaragen.
Der skal strikkes med 2 tråd Supersoft og 1 tråd Alpaka, 
blød melering og en halvstor pind.

Ellers kan jeg fortælle at mit fotokursus på FOF er godt.
Arbejder med ISO, blænde og lukketid, på den manuelle indstilling.
Har her jeg arbejdet med en lille dybdeskarphed, med fokus på henholdsvis forgrund og baggrund.
Så hørte man lige mig,.... håber det er rigtig det jeg skriver;-)
God weekend!!


8 kommentarer:

  1. Skønne farver, glæder mig til at se hvad det skal blive til :)

    SvarSlet
  2. Om ikke andet så lyder det mega klogt. Burde alle her i blogland vel tage på, så vi kan lave de flotte billeder, vi hver især øver os i at lægge op på bloggen. Jeg synes det er mega sejt og overskudsagtigt af dig, at du får det gjort.

    God week-end til dig og familien.

    kh. Lis

    SvarSlet
  3. Super garn, om det er rigtig hvad du skriver, sikkert ;0) jeg har ikke forstand på det.

    SvarSlet
  4. Du skal bare huske på den simple regel; jo lavere blænde, jo lavere dybdeskaphed ;-) Jo lavere blænde, jo højere lukkertider kan du også opnå. Men det hele afhænger jo af, hvor meget lys du har at gøre med :-)

    SvarSlet
  5. smukke foto's og lækkert garn :)
    som Lis siger burde vi alle nok tage på kursus :)

    SvarSlet
  6. Nogle absolut skønne farver! Jeg vil også gerne på et fotokorsus, men jeg er ikke så god til at få taget mig sammen - det må jo heller ikke tage for meget strikketid ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det er jo lige det med at få det hele passet ind!

      Slet
  7. Det er så fint garn fra Dorthe :-) og lækre farver du har valgt

    SvarSlet