søndag den 26. januar 2014

Hjælp vi søger...


... en person som hækler
og selv finder på.
Du har en blog,
og du bor i København.

Jeg har, som sådan ikke noget med det at gøre, 
men har bare lovet at "spørge" jer derude....
Hvad det hele går ud på, 
kan jeg desværre heller ikke fortælle om her.
Men hvis du er blevet, bare en lille bitte smule nysgerrig, 
kan du  skrive til mig på
 stihj@sol.dk,
så formidler jeg den videre kontakt.

Spændende ikke?? :-) 

Tak for alle henvendelser, vi har ikke brug for flere.

7 kommentarer:

  1. Det lyder spændende men lige et spørgsmå: Skal "selv finde på" være indenfor hækling?
    Jeg finder nemlig på indenfor alle mulige områder, men knap så meget indenfor hækling.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal desværre være indenfor hækling Christina:)

      Slet
  2. øj hvor lyder det spændende :)

    SvarSlet
  3. Ih ja spændende... Havde det været i Aarhus så var jeg klar:-)

    SvarSlet
  4. Jeg er sikker på der dukker en hel masse hæklehajer frem her ....
    Der er virkelig mange dygtige hæklere derude :)
    knus og go søndag

    SvarSlet
  5. Lyder ellers spændende. Sikker en skam man ikke lige bor i København

    SvarSlet
  6. Det lyder rigtig spændende. Desværre synes jeg ikke lige tiden er med mig for øjeblikket - og så er jeg landmenneske og ikke byboer ;o)

    Pøj pøj med det..

    SvarSlet