tirsdag den 13. august 2013

Strik til efteråret...


.... kunne f.eks være denne lange, lun og hyggelig, "putte-sig-i-sag",
som jeg har designet til Hendes Verden.
Enkel strik (ideal til fjernsyns-strik)
 som består af "striber" af glat- og ribstrik,
hvilket jeg synes er "nok" når der også "sker noget" med garnet.
Jeg har strikket med 2 kvaliteter fra Garnstudio
som har lange farveskift.
Begge kvaliteter findes i et hav af farver, så du kan lave din egen skønne kombination.
Halsen på trøjen har jeg strikket lige op, så 
"halsstykket" kan falde lidt ud til siden og danne en "krave".






6 kommentarer:

  1. total lækker farve og design......en slankere udgave af mig, ville se godt ud i den strikkede sag ;D

    SvarSlet
  2. Lige en trøje efter min smag :)

    SvarSlet
  3. Den er klart min favorit i hæftet - tak for den :-)

    SvarSlet
  4. Den ser bestemt flot ud - og flot flot farvekombination.

    SvarSlet
  5. Denne jakken falt jeg momentant for, og i denne stund blir ekstrabilaget til HV sendt meg fra DK.
    Jeg har nemlig mange gode Danske venner her i bloggland, og det blir ofte sendt slike strikkehefter til Norge.
    Jeg har også en av dine bøker...mulig jeg har to, som jeg har fått i gave. Hvor er jeg heldig!!!,
    Til uken er jeg igang med å strikke denne jakken du har designet, og det vanskeligste er å velge hvilken farge, ikke det å lage den. Jeg har rødt som favoritt.......så det blir nok noe i de varme farger.
    Ha en deilig weekend.
    Sylvia fra Norge

    SvarSlet