onsdag den 19. juni 2013

Strik til drenge og piger....


.... i alderen 1 (2) 3 (4) år i Kreativ Strik nr. 3/2013.
 Til drengen har jeg designet en "klassisk" model,
i friske farver strikket op i Arwetta fra Filcolana,
som, de fleste af jer sikkert ved, findes i rigtig mange fine farver. 

Pigen har fået en yndig sommerbluse med
snoninger på bærestykket.
Den har jeg strikket i Stof2000's Oline.
Begge modellerne kan bruges hele året, synes jeg.
Pigemodellen strikket op i en lækker uld/alpaca til efteråret/vinter,
jeps, det lyder lækkert:)





4 kommentarer:

  1. Nøj hvor er de skønne. Hvis mine børn var i den rigtige alder ville jeg fluks strikke dem. Nu kan jeg så glæde mig over at der er noget smukt i kreativ strik når den kommer ind af døren.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare flotte, Stine. Min søn ville være kæk i trøjen, men der venter 3 strikketrøjer rundt om hjørnet, så jeg tror ikke lige det er pt. den skal strikkes. Og tøsepigen er vist for stor til blusen, men smuk er den.
    God dag.
    Karen

    SvarSlet
  3. Fine søde design du igen har kreeret <3

    SvarSlet
  4. smukt og lækkert design. Kan specielt godt li' de sorte krydser på den hvide bund sammen med farverne på drenge-trøjen og pige-trøjen er da simpelthen yndig

    SvarSlet