torsdag den 2. maj 2013

Pastelfarvede indkøb... (Edinburgh del 4)


... fra Edinburgh.
Længsel efter forår, sommer, blomster og varme, skinner da i den grad igennem, når jeg kigger på de mindre indkøb fra Edinburgh. 
Da jeg tømte min kuffert, var tingene overraskende pastelfarvede. Havde slet ikke tænkt over mine farvevalg, som normalt går mere i retning af sort, petroleum, olivengrøn....
"All sewn up", købt i Waterstone, er en skøn idébog med små nuttede syprojekter, meget inspirerende.
Drops pakkerne fra Marks & Spencer måtte jeg bar eje for deres fine indpaknings skyld.
"Prima special, Spring Makes", er sådan et magasin,
hvor der, hver gang jeg bladre i det, dukker nye søde ideer op.
Og masking tape, kan man jo aldrig få for meget af:)))   












5 kommentarer:

  1. Så fine og kreative bøker du har kjøpt- og noe må man selvfølgelig kjøpe fordi sakene er et "syn for øyet"- herlig!
    Fine bilder fra Edinburgh i innlegg under her! :-)

    SvarSlet
  2. Skønne farver- får helt lyst til at spørge min mor om ikke hun skla have hæklede lampe-skærme til sin campingvogn.... Knus Heidi

    SvarSlet
  3. savle, savle, savle....drømmer så meget om at komme til Skotland og gøre fede indkøb :). Må nøjes med en tur til London. Vi har lovet sønnen en tur til London og han er ikke sådan at overtale til, at bytte London ud med Edinburg.

    SvarSlet
  4. Det er nogle vidunderlige sager du har fået med hjem <3 Skønne bøger.
    Vores nabo skal til USA og de har lovet at kigge efter nogle magasiner til mig - håber de kommer hjem med nogle :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er altid skønt at få noget udefra, håber at det lykkes:))

      Slet