fredag den 3. maj 2013

Mit sidste indlæg om Edinburgh del 6


Så er det sidste billedserie fra min tur til Edinburgh.
I må ikke snydes for at få et glimt,
fra en af de fantastiske "seværdigheder" i byen.
Går du ud af The Royal Mile, Holyrood, ca 20 min
står du side om side med dette stykke natur, hvori du kan få forskellige ture rundt om klipperne.
Øverst ligger Arthur's Seat hvorfra du får et 360 grader view over byen, storslået.
Derfor er jeg vild med Edinburgh. Det at du nemt kan kombinere historiske seværdigheder, med shopping, med spændende øl på hyggelige pubber med fantastisk natur.... I like:)))







4 kommentarer:

  1. Flotte bilder fra området rundt Edinburgh, åpent landskap og utsikt! Takk for at vi fikk være med på turen!:-)
    God helg!

    SvarSlet
  2. ja jeg siger også tak fordi vi måtte følge din tur her på bloggen :-) og sukker af længsel efter Skotland. Der er bare noget ved den skotske natur, der giver inspiration

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak, søde Lene.
      Og tak for alle dine suk og dejlige kommentarer til denne serie af indlæg:))

      Slet
  3. Misundelse er en grim ting .. men i det her tilfæld er det vist godt nok ;o)
    Vi havde besluttet at jeg skulle vise manden min, Dublin i sommerferien.
    Men efter at ha´ læst lidt på din blog, bliver det da vist Edingburg i stedet, der har jeg ikke været, men kun hørt godt om.
    I hvilken bydel er det bedst at bo, hvis man er til lidt af det hele - shopping, kultur, vand og natur ?

    SvarSlet