torsdag den 13. december 2012

Mangler du en ide til en gave til...




... din veninde, mor, svigermor, søster, kollega eller måske dig selv,
så har du nu mulighed for,
at købe gavekort til 2 nyopsatte workshops
i min butik Stine's Varehus.

I 2013 starter jeg i februar
med at afholde kursus i hvordan man strikker
hulmønstre og snoninger efter diagrammer.
Læs mere her.
I marts, 
tilbyder jeg et kursus i,
 hvordan man hækle oldemorfirkanter
variationer og montering af disse.
Læs mere her.

Jeg håber vi ses:))

 

3 kommentarer:

  1. Jeg er godt nok fristet til, at hoppe med på strikkekursuset, men hvad skal man kunne på forhånd? Jeg er nemlig ikke endnu så erfaren indenfor det at strikke...

    SvarSlet
  2. Hej Carina

    Du skal i grunden ikke kunne så meget.
    Du skal kunne slå op og strikke ret og vrang.
    Så skal jeg nok få dig videre derfra.

    Håber at vi ses, Stine:))

    SvarSlet