torsdag den 16. august 2012

... mere god godnatlæsning...


... kunne f.eks være dette uges nummer af Hendes Verden.
Ud over det flotte efterårstillæg,
lå jeg i går aftes og savlede over de lækre kager, slurp, 
hvor af der er et par stykke som helt sikkert må prøves.
Og på side 73 (Ideer til dig) læste jeg om en god ide,
hønsestrik i neon til f.eks en nederdel.
Lyder da super fedt!!
Det kunne også være flot med et halsrør!!
På siden henviser de til mit hønsestrikkede tørklæde fra 
Hendes Verden nr. 1, 2012 og
diagrammet og opskriften finder du lige her


5 kommentarer:

  1. Købte der allerede i går!

    SvarSlet
  2. Det endte også i min indkøbskurv igår - og sikke nogle lækre kager (både de rigtige, men også de hæklede ;-)) - MUMS!!!

    SvarSlet
  3. Kommer heldigvis med posten her til matriklen :o)
    Hyg dig - og for pokker nogle skønne strik du har fået af pindene...
    Knus

    SvarSlet
  4. Sikke noget dejligt godnat læsning(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og min give away, hvor man kan vinde 2 lækre skønhedsprodukter(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/08/give-away-nr-9.html

    SvarSlet