onsdag den 20. juni 2012

Et godt portræt??


Ja hvad er et godt portræt?
For mig er det når der er "forbindelse" mellem fotograf og modellen. Når blikket "rammer" mig, og "suger" mig nærmere
og ind i billedet.
Jeg har taget de 2 billeder her, og ja, jeg indrømmer gerne, at jeg
 er fuldstændig vild med dem begge.
De er taget for 2 år siden, sommeren 2010, og
viser øverst min søn Folke og nederst min niece Leah.
De er taget efter en dejlig dag på stranden.
Lyset var lige det rigtige.
Stemningen var lige det rigtige.
Og ja, ungerne var lige de rigtige;))
 


7 kommentarer:

  1. Skønne unger og skønne billeder - gode portrætter, helt sikkert , de når ud over skærmen:)

    SvarSlet
  2. Det er dejlige portrætter. Det er skønt, når man lige rammer det rigtige:)

    SvarSlet
  3. skønne portrætbilleder

    SvarSlet
  4. Søde unger
    Og gode fotos
    Hilsen mona

    SvarSlet
  5. De er rigtig gode, man kan ligefrem føle børnene, så det har du ramt rigtigt. Det er ikke noget som sker hver gang, men det kan lade sig gøre. Kan jo ses her.

    Kh. lis

    SvarSlet
  6. Skønne fotos af skønne unger :-)

    SvarSlet