søndag den 18. marts 2012

Hvis du ikke helt er klar over, hvor ferien skal gå hen i år...


... så kig med her
Jeg har spurgt Sus og Jørgen og jeg ikke godt måtte vise et link til deres dejlige og ny istandsatte ferielejlighed, som står klar til udlejning, hvis du kunne få lyst til at holde lidt ferie på Fyn, nærmere bestemt Kertinge Nor, 
midt mellem Odense og Kerteminde. 
Efter min mening, et centralt sted, som udgangspunkt for mange interessante udflugter rundt på øen. 
Jeg får selv helt lyst til at gense
Fyns Hoved,
Brandt Klædefabrik,
dase på Kerteminde Strand,
eller slå et smut forbi Odense Zoo.
I området omkring ferielejligheden er der også fantastiske muligheder for at komme på vandre-, cykel- og rideture i naturskønne områder. 

5 kommentarer:

  1. hej stine. Det er et fantastisk område. Jeg tog i sin tid en kunstterapeut uddannelse på Ulriksholm Slot, der må være lige i nærheden. Rigtig idyllisk. Min ferie går til Læsø i år (og jeg regner med at skulle op at hærge i Uldstuen ;o) - men tak for tippet. Det er altid godt at have lidt ideer i baghovedet til fremtidig ferieplanlægning :o)
    mange hilsener
    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Altså Mona,

      nu får jeg bare endnu mere lyst til at gense Fyn.
      Ulriksholm Slot har jeg aldrig besøgt, og heller ikke Læsø.
      Der er så mange smukke steder i Danmark, og jeg glæder mig til de 14 dage af vores
      ferie hvor vi skal kører rundt i landet med et telt i bagagerummet:))

      Slet
  2. Det ser dejligt ud og mon ikke det finder lejere nu hvor du reklamerer så fint.

    Søndagskram

    SvarSlet
  3. Hørtes ut som et flott sted. Husker da jeg som liten jente lekte på Kertemindes strand. Deilig sted.

    SvarSlet
  4. Det ser bare rigtig hyggeligt ud. Og der er meget dejligt at opleve på Fyn:-)

    SvarSlet