onsdag den 28. marts 2012

designdelicatessen....


... på Frederiksberg Allé 44, holder udsalg fra i morgen, 
torsdag d. 29.03.
Jeg stoppede i dag og kiggede ind, fordi jeg for en gang skyld havde tid. Er altid ved at dreje mit hoved af led, når jeg om morgenen eller om eftermiddagen bringe og henter børn til og fra skole. 
De har SÅ mange lækre ting udstillet i vinduerne. Jeg vil gerne eje det hele.
Men kan se en del af udvalget her.
Skal lige huske at sige, at det er udvalgte ting som er nedsat, og at jeg muligvis også har fået fotograferet nogle af de ting, som ikke er nedsat. Men der er masser af andre lækre ting, I promis you....
Tror at jeg smutter derned i morgen og kigger på den lampe, og stol som jeg har udset mig;))






5 kommentarer:

  1. ..uh, der tør jeg bare slet ikke komme når der er udsalg ;-)

    SvarSlet
  2. Der er bare så mange lækre sager derinde..:) Ved du mon om det også gælder netbutikken?
    Kh Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Anne

      Jeg mener ikke at det gælder netbutikken desværre. Men for en sikkerheds skyld, kunne du jo lige kigger derind i morgen, så jeg ikke har bildt dig noget andet ind.

      Kh. Stine

      Slet
  3. Med sådanne vinduer ville jeg også dreje hovedet af led. God indkøbs tur i morgen.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. Det er bare sådan en skøn butik - kunne ønske mig det hele :)

    SvarSlet