lørdag den 28. januar 2012

Min lille hjælper...

 ... vinder ivrigt kulørte nøgler garn op på mit nye krydsnøgleapparat
Der skal drejes ca. 83 gange = 16 g
Det glipper engang imellem, men så mærker Folke bare på nøglet, og siger så sødt:"... mor, jeg drejer lige 5 gange mere". 
Skønt når ungerne stadig har en alder hvor de gider at hjælpe til:)), 
og det er lørdag og vi alle drysser rundt i nattøj:))
Nøglerne stabler Folke i vindueskarmen
  I morgen skal de pakkes i poser sammen med et lille opskrifthæfte og en af de nyankomne hæklenåle fra Villy Jensen
Nu lover jeg jer, at dette er det sidste, I kommer til at høre om forberedelserne til workshoppen;)) 
Vi ses først igen midt i næste uge
God lørdag, Stine:))





3 kommentarer:

  1. Hæ, jeg skal lige ind og lurer på hvad du skal afsted til.

    Dejligt når børnene vil hjælpe. Lillebror her i huset ville garanteret også gerne hjælpe hvis jeg havde sådan en til at vinde garn op med, har jeg så desværre ikke.

    God workshop til dig.

    kh. Lis

    SvarSlet
  2. Det bliver da bare så spændende
    - og ja- hold op hvor er der mange forberedelser til sådan noget.
    Godt du har dit krydsnøgleapparat - og dine hjælpere.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  3. Dejligt når de kære børn gider hjælpe :)
    Og så sidder jeg ellers og er drøn ærgerlig over at bo så langt væk, for den workshop gad jeg godt!
    Men rigtig god fornøjelse :)

    SvarSlet