søndag den 15. januar 2012

Hvis jeg har designs med i det nye nr. af Hendes Verden...


... har I nok efterhånden luret, at jeg laver lidt reklame for bladet:)) Det er jo mit arbejde at designe, det er det jeg leve af, så der skal jo helst sælges nogle blade, så jeg får nogle ny opgaver;))
I morgendagens nr. er jeg blevet bedt om at lave nogle meeeget enkel strikkede puder på store pinde. Oporto fra Wilfert´s har jeg brugt. I årets blad nr. 3 kan du desuden finde en del ideer til hvordan man kan indrette sig i det små og der hvor jeg svælgede længst og lige måtte en tur i køleskabet, var over de meget, meget lækre opskrifter på 5 søde chokoladefristelser, mums











12 kommentarer:

  1. Og det lykkes. I hvert fald hos mig. Jeg tror lige, at jeg må ud og have fat i det blad, hvilket jeg faktisk ellers ikke plejer at købe. :-)

    SvarSlet
  2. Jeg må da vist også købe næste uges nummer. Strik og kager - det bliver jo næsten ikke bedre:-)

    SvarSlet
  3. Jeg abb. på bladet og har allerede pløjet det igennem.
    Uf der er mange lækre sager der skal prøves af.
    Både strik- og spiselige lækkerier :)
    Tak!!

    SvarSlet
  4. Jeg er glad for "reklamen", for så ved jeg jo på forhånd, at jeg SKAL have bladet ;-)

    Jeg køber det nemlig kun, når der er noget for mig spændende i det!

    SvarSlet
  5. Flotte, flotte puder. Må have husbond til at tage bladet med hjem fra DK.

    SvarSlet
  6. Lækre puder du har lavet, ville ønske jeg kunne strikke

    SvarSlet
  7. Det er nogle rigtig flotte puder :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  8. Det går jo begge veje, og HV er et fedt blad at have sine ting i, det kommer ud til mange. Fede puder!

    SvarSlet
  9. Bladet blev købt i morges sammen med rundstrykkerne, og er pløjet igennem et par gange. Skal helt klart forsøge mig med puderne :)

    SvarSlet
  10. Det er et af de blade jeg meget gerne vil have, og som oftest bliver købt! Idag var ingen undtagelse! Skønne sager du bidrager med!

    SvarSlet
  11. Dejlige puder, jeg er gået i gang :o)
    Ha`en dejlig dag

    SvarSlet