søndag den 11. september 2011

Build a bear tøj til salg!!


Balletpige: 130 kr (alt er lavet af mig:)) SOLGT
Kjole med tylskørt
balletsko
Råhvid bolero i mohair
Cape

Min pige er blevet stor, 12 år, og legen med hendes Build a bear bamser, tøj m.m. har ligget stille i flere år nu. Tingene og tøjet fylder, når man ønsker sig et mere smart og trendy værelse. Og min indgangsvinkel til at starte på at sætte et værelse i stand er at der først bliver sorteret, ryddet op, givet væk og smidt ud!
Det meste tøj i dette indlæg har Selma selv købt for sine opsparede fødselsdags- eller lommepenge, hvis det ikke lige er mig som har lavet sætte. Så derfor håber hun/vi at det kan sælges videre til nogle andre små piger som kan bruge det og at Selma kan få lidt lommepenge til sin nye store lidenskab, HÅNDBOLD!!
Tøjet er brugt, men i helt ok stand. Brudekjolen har dog nogle få brunlige pletter, som både slør og kurv i den grad opvejer:))
Prisen er i danske kr og er incl. forsendelse rundt i Danmark.
Skriv til mig på stihj@sol.dk, hvis du er interesseret:)

Brudepige: 80 kr SOLGT
Brudekjole (med lidt brune pletter på bærestykket)
Slør
Kurv
Sko
Kineserpige: 80 kr SOLGT
Kimono/incl. bælte med sløjfe
klipklapper 

Sommerpige: 60 kr
Hvid nederdel i jeansstof med flæse
Lyserød top med flamingotryk og flettede stropper

Hip pige: 80 kr   SOLGT
Cowboynederdel med wienerlæg
Lyserød strikket bolero med hulmønster
Smart sølvglimmer klipklapper
Trendy sølv taske

Cowboy spencer med flæsekant: 40 kr

Cheerleader: 80 kr
Nederdel
Top
Megafon, rasler og sløjfer


Stand pige: 80 kr SOLGT
Bikini
Skørt


Sommersæt: 130 kr (lavet af mig:))
Lang tunik i A-facon med broderi og perler på bærestykket
Mamelukker

1 kommentar:

  1. Ærgerligt, man ikke leger med Build-a-bear. Sikke fine ting. Jeg håber, din datter får lidt i kassen, og nye små piger kan lege med det fine tøj.

    SvarSlet