onsdag den 20. juli 2011

Der er skønt....

... at der findes steder, hvor åndedrættet kommer helt ned i normalt leje og vejret trækkes dybt. Hvor jeg glemmer tid og sted og ikke aner hvad klokken er og lad maven bestemme måltidernes gang. Hvor hanens galen vækker os om morgen, og hønsene lægger æg til stakke af pandekager. Hvor fyldte skåle med solbær, ribs, hyben, kirsebær bliver til skønne marmelader og drikke. Hvor jeg kan sidde ved spisebordet og kigge ud af vinduet på den mest mageløse udsigt, og øjnene kan vandre og vejrets kommen og gåen kan overskues med et kig på himlen. Mit sommersted:)))

8 kommentarer:

  1. Smukke smukke stemningsbilleder- Hvilket kamara og objektiv har du?

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder. Og så fik jeg da lige lyst til pandekager ;)

    SvarSlet
  3. Smukke stemningsfulde billeder der oser af dansk sommer! Hvor burde det være alle forundt at kunne nyde steder som disse!

    SvarSlet
  4. Tak for jeres søde ord:))

    Jeg bruger et Power Shot A620 Canon "lommekamera". Drømmer om et nyt kamera med makrofunktion, men det må vente lidt.
    Men tak fordi du spørger Christina.

    God dag Stine

    SvarSlet
  5. Hej Stine.
    Det ser da fuldstændig skønt ud.
    God sommer til jer.
    Mvh Maria

    SvarSlet
  6. Såna dejlige sommarbilleder,og ha en god dag.

    SvarSlet
  7. Såna dejlige sommerbilleder, og ha en god dag.

    SvarSlet