lørdag den 2. april 2011

Nye puder i Liberty-stoffer...

... til vores gamle slidte sofa

Forårs-/sommerpuder som frisker dejligt op i stuen og bringer håb om lysere tider:))

Symæssigt ingen udfordring

Bare 6 firkanter

i skønne blomster motiver...


... og farver

Specielt kombinationen på puden herover, er jeg vild med

Blå/lavendel bund, lys turkis, lys lilla, lime, oliven, hvid og forskellige rosa nuancer.

Mums, mums farver:))

Jeg synes også at puder passer ret fint til den "kommode" jeg slæbte op fra storskrald og malede for et stykke tid siden

For ikke at nævne farverne i tæppet i kurven ved siden af, som jeg syede før Jul

16 kommentarer:

  1. Skønt og kønt at se på :)

    SvarSlet
  2. Puder, kommode, blomst, små hvide vaser og tæppe er alt sammen rigtig meget MUMS!!!!!!

    SvarSlet
  3. Hej Stine

    Hvor mon du har fået det smukke liberty stof fra? Den turkise er jeg også helt vild med og kunne godt tænke mig at sy en kjole til mig selv i det stof.

    KH
    Anna

    SvarSlet
  4. Så flotte puter!!! :) Nydelige farger! Ha ei fortsatt fin helg! Klem.

    SvarSlet
  5. Lækre puder - lækkert stof !!
    God lørdag til dig
    KH Hanne

    SvarSlet
  6. Dejlige dejlige puder i vidunderlige farver :)

    SvarSlet
  7. Mums...slik for øjnene... :o)

    SvarSlet
  8. Hvor er de forårsfine og krammeindbydende :)

    SvarSlet
  9. Troede at jeg kendte til de fleste liberty stoffer, men disse har jeg aldrig set før, må man spørge hvor du har dem fra? Er der et sted jeg ikke kender til der ude MÅÅÅÅÅ jeg bare vide det :-)))))))
    Hilsen Sofie

    SvarSlet
  10. Helt nydelige farger på de fine putene dine!!! Sitter her og syr, fint å få litt inspirasjon fra deg! Ha en god lørdag:-)

    SvarSlet
  11. Jeg er også helt vild med dine libertystoffer :) Hvor er den flot den pude som ligger tættest på komoden :) Hvor mon du har dem fra?

    SvarSlet
  12. Flotte stoffer i putene dine:)

    SvarSlet
  13. Og til de smukke keramik vaser i vinduet!

    SvarSlet
  14. Herlige farger! Libertystoff er en klar favoritt her også:-)

    SvarSlet
  15. Hej alle

    Tak for de mange skønne kommentarer.
    Der er nogle stykker af jer som har spurgt til stoffernes herkomst, og jeg har købt lidt hos Tusindfryd og En fugl i hånden.

    Stine:)

    SvarSlet