søndag den 23. januar 2011

Det er fantastisk...

... at sidde med en favnfuld super skønt garn, i dejlige farver og lege. Lægge garnerne op i små bunker, kombinere, tilføje og tage fra, rydde hele bordet og lægge op på ny. Jeg er vild med denne proces i mit arbejde, at lege med farverne. Det er så spændende at se hvad der sker med de enkelte farve når de kombineres med den ene eller den anden farve. Nogle farver "dør", andre farver liver op, og kaster "glans" over farverne omkring sig.

Måske skal det være denne kombination...

... eller denne,...

... eller måske denne, hmmm...

... eller denne????

Nu vil jeg lege videre med det super lækre, 100% silkegarn fra Wilfert´s, og måske finde en helt 5. kombination eller bare bruge alle farverne til projektet, fordi de er så skønne samme;))
Har du også svært ved at beslutte dig når du står foran en reol i butikken med et væld af farver??
Eller er du den type som har besluttet dig på forhånd, for model og farve??

3 kommentarer:

  1. skønne skønne garner og farver .... og den helt rigtige kombination er jeg helt sikker på at du finder .... glæder mig til at se mere :)
    kunne sagtens tømme hele reoler i garnbutikken
    kh♥

    SvarSlet
  2. Jeg er typen, der på forhånd har besluttet mig og som bliver i tvivl og helt overvældet af farver og blødhed, når jeg står dernede ;o)

    SvarSlet
  3. Ja det er HELT fantastisk :) Nej jeg kan da overhovedet aldrig nogensinde beslutte mig for noget som helst når det gælder garn - deraf størrelsen på mit garnlager :)

    SvarSlet