lørdag den 20. november 2010

Et stykke forårstrik 2011....


... har jeg her til morgen sendt afsted til Hendes Verdens håndarbejdsredaktion. Faktisk skulle de have haft den sammen med en anden model for 1½ måned siden, men 2 andre opgaver blev presset ind for denne. Og den anden forårsmodel har jeg sendt afsted for 14 dage siden. Glemt da og fotografere den yndige sag.
Resultatet herover er jeg også blevet ret glad for, og synes derfor at I lige skal have et glimt af modellen, så I måske allerede nu ved hvad I skal strikke i det nye år;)
Let, yndig og med et feminint snit. Markering af taljen på den gode måde:)

7 kommentarer:

  1. virkelig søt!! Likte spesielt innsvingen i livet, kan tenke meg at man får en fin midje i den modellen. Ser den for meg som en lang kjole også til sommeren... helt nyyydelig:))

    God lørdag til deg!

    SvarSlet
  2. Et strejf af sommer og hvide sommerklæder er lige hvad vi mangler på denne snefulde dag.

    Jeg vil glæde mig til at se dit smukke strik i fuld figur, når vi igen når milde og grønne dage i 2011. :))

    SvarSlet
  3. Hold da op - sommer? Sort, gråt og snavset sne udenfor - så er det svært at tænke sommer. Glæder mig dog til at se modellen til foråret. Elsker hvidt bomuldsstrik.

    SvarSlet
  4. Ih,, hvor gad jeg godt se resten af stykket. den ser dejlig ud.

    SvarSlet
  5. Hvidt forårsstrik...uha hvor jeg glæder mig til foråret!

    SvarSlet